After blocking UPI, report the fraudulent transaction to the Bank through the below channel
a. Phone: Call us on the numbers mentioned on the Call tab provided on the right side of the page
b. Email: Send us an email by clicking on the Email tab provided on the right side of the page
c. Branch: Visit your nearest Axis Bank Branch
মনে রাখুন:
1 Please mention the name and UPI handle when you send us an email. E.g.: If UPI ID is abc@axisbank, the name will be abc and UPI ID is axisbank.
2 In case of Person-to-Merchant (P2M) frauds of amount greater than INR 5000, please do share police complaint copy(online/Physical) with us.
প্রতারণার রিপোর্ট করুন
এটি সহায়ক ছিল?
আপনার মতামতের জন্য আপনাকে ধন্যবাদ. এটি আমাদের আপনাকে আরও ভাল পরিষেবা দিতে সাহায্য করবে.
আপনি কি একটি সমীক্ষা নিতে চান?(এতে এক মিনিটেরও কম সময় লাগবে.)
এটি পাওয়ার জন্য এখানে ক্লিক করুন.