আপনাকে ইন্টারনেট ব্যাঙ্কিং লগইন পেজে পুনঃনির্দেশিত করা হবে.

আপনি কি এগিয়ে যেতে চান?

আপনাকে ইন্টারনেট ব্যাঙ্কিং লগইন পেজে পুনঃনির্দেশিত করা হবে.

আপনি কি এগিয়ে যেতে চান?

আপনাকে ইন্টারনেট ব্যাঙ্কিং লগইন পেজে পুনঃনির্দেশিত করা হবে.

আপনি কি এগিয়ে যেতে চান?

আপনাকে ইন্টারনেট ব্যাঙ্কিং লগইন পেজে পুনঃনির্দেশিত করা হবে.

আপনি কি এগিয়ে যেতে চান?

আপনাকে ইন্টারনেট ব্যাঙ্কিং লগইন পেজে পুনঃনির্দেশিত করা হবে.

আপনি কি এগিয়ে যেতে চান?

Escalate to the Digital Lending Grievance Redressal Officer (GRO)

Please find the contact details for our Grievance Redressal Officer (GRO) designated specifically to assist you

with FinTech /Digital lending related concerns.


Name: Mr. Ashish Rajput
Designation: Assistant Vice President
Address: Axis Bank Limited, NPC1, 5th Floor, Gigaplex, Plot No I.T.5, MIDC, Airoli Knowledge Park, Airoli, Navi Mumbai - 400708
Contact No.: 08061865200
Email : nodal.officer@axisbank.com



Escalate to the Principal Nodal Officer (PNO)


Please find the contact details for our Principal Nodal Officer (PNO)

Name: Ms. Deepti Radkar
Address: Axis Bank Limited, NPC1, 5th Floor, Gigaplex, Plot No I.T.5, MIDC,Airoli Knowledge Park, Airoli, Navi Mumbai - 400708
Contact No: 08061865098
ইমেল: pno@axisbank.com

মনে রাখুন:

If your issue is not resolved at levels 1 and 2, you may approach the Banking Ombudsman for solutions Click here for Complaint Management System. এখানে ক্লিক করুন to read the RBI Integrated Ombudsman Scheme, 2021 or send a physical Complaint to "Centrelised Receipt and Processing Centre, 4th floor, Reserve Bank of India, Sector-17, Central Vista, Chandigarh - 160017" as per the grievance redressal mechanism prescribed by the Reserve Bank.